2011-01-28 | 15:35:47

you make meeeee so happy .

Hej alla söta bloggläsare
Har nyss kommit hem från skolan eller nyss kanske det inte var , men jag har iaf varit i skolan idag och det gick super bra lugn fredag alltid , så jag har nyss gett mina djur lite mat. Så snart ska jag börja göra ordning mig sen blir att åka ner till jernvallen och träffa upp olivia sen kika lite på bandy känns som en ganska skön fredag sen sover nog hon hos mig i natt så chill asså . Aja nu ska inte behöva läsa mer men jag slänger in lite bilder jag knäppte imorse!


ni får nöja er med två :)
och där ser ni min outfit som jag hade idag !
1 Kommentarer
anonym:

fint hår ;o

vart köpte du ditt löshår ? :)

2011-01-29 | 08:32:17
URL: http://-----------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: