2011-01-01 | 12:06:09

samanfattning av 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja.  absolut!
 



2. Höll du några av dina nyårslöften? 
hade inga, men det här året blir det!
 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej
 

4. Dog någon som stod dig nära?

jag tror faktiskt inte det.
 

 

5. Vilka länder besökte du?

turkiet
 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Ja. mer kärlek


 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
kommer ihåg den dagen som jag kommer alltid minnas , men inte vilket datum det var .
 

 


 

8. Vad var din största framgång 2010?
allt jag har gjort med mina vänner


 

9. Största misstaget? 
att ta på mig för mycket jobb.


 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
skadat mig har jag gjort, och varit sjuk .





11. Bästa köpet?
jag vet inte?
 

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
kläder!



13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
mina vänner, 


 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
alla sjuka låtar, steklåtar kommer påminna mig om alla exakt alla sjuka sommarkvällar/nätter


 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare , fast glad var jag också !

16. Vad önskar du att du gjort mer?
badat


 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 

dumma saker

 

18. Hur tillbringade du julen? 
hos farmor med släkten


19. Blev du kär i år?

väldigt.
 

 

20. Hur många one night stands?
 
inga



21. Favoritprogram på TV?

lite allt möjligt
 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
 ja 



23. Bästa boken du läste i år? 
jag såg honom först , haha ganska tunn bok men väldigt bra!


 
24. Största musikaliska upptäckten?
 
HAHAH ingen anning
 

25. Något du önskade dig och fick?

PENGAR!


 

26. Något du önskade dig men inte fick?

jacka , fast jag kunde inte välja vilken jag skulle ha så jag får den i present  

27. Årets bästa film? 
finns många


 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
skola och va med brudarna trorja.


 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja


 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
mig själv som jag vill ha mig.


 

31. Vad fick dig att må bra?

familj,vänner.
 

 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

justin bieber 

33. Vem saknade du?

josefine,andrea, 

 

34. De bästa nya människorna du träffade?
klassen och alla nya vänner!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: