2011-01-08 | 18:55:47

OCKELBOOOOO .

Fyfan vilken jävla dag asså , hehe vi gick och la oss halv tre i natt  och vart väckt av väcka klockan vid 8 gick upp och fixa oss osv, sen tog vi nio bussen till rese skit trött var jag sen satt vi på rese i en halv timme och vänta på ockelbo bussen , sen kom den hoppa på den och somna iden bussen fyfan va skönt det var sen väckte älskling mig det var bra annars skulle vi ha missat där vi skulle hoppa av, sen gick vi till kuxa och kolla på fotboll hela dagen lång . Och var så jävla hungrig och trött så jag trodde jag skulle dö usch , äntligen var kl kvart i 6 så tog vi bussen hem . Och nu sitter jag  här och väntar på mamma och pappa att dom ska komma med mat för dom har varit i gävle hos syrran hela dagen , aja nu ska jag gå  upp och hämta kaninen min .

du vet inte hur mycke jag älskar dig hjärtat.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: