2011-01-24 | 22:41:57

Låt mig vara svag, så är jag stark igen imorgon vid samma tid

Godnatt som sagt , haha eller jag kanske ska skriva om min dag , Har spenderat hela dagen med olivia efter skolan .
Skolan var helt okej faktiskt, har en ny tjej i våran klass emelie östlund kände henne inannan men söt tchhey .
Jag och olivia åkte hem till mig efter skolan och käka lite sen packade väskan och fick skjuts till jernavallen och vi var där så tidigt så vi gick till statiol och köpte lite godis, hm bra innan träningen ? Men det tränade jag bort på noll tid kan jag lova. Ialllafall började träningen 6 och slutade halv 8 och då duschade jag snabbt och sen kom pappi och hämtade mig , och var så hungrig när jag kom hem så jag åt dierkt sen kom jossan till mig och vi la oss och kolla på nya saw filmen vi klarade bara av 20 min av den sen stängde vi av den fyfan ,  så vi ska snart sova för vi är sjukt trötta och hon sitter läser ute i vår hage haha pappas , aja godnatt!
 
xoxo




bild från turkiet förra året .
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: