2011-01-12 | 19:32:16

gästbloggar!

hej alla Paulines söta bloggläsare! :)

nu tänker jag ta & gästblogga lite på Paulines blogg .
tycker den är väldigt fin & värd att läsa.
& alla som känner Pauline har fått världens tur, och det har jag.
för er som vill veta så ska jag sova hos denna sötnos på lördag
vi ska ha sjukt kul. jag tar nog bussen till henne och vi ska knäppa kort
& kanske träffa några roliga folk? ;*
jag hoppas att ni följer Paulines blogg, ni kan ju kika in på min också.
(klicka på jag längst upp på andra raden för att komma till min blogg)
nu ska jag fortsätta mitt liv! :)
och såhär ser jag ut, fast med lite kortare hår, hehe gammal bild!

hörs!
/ linneafalk
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: