2011-01-26 | 19:14:44

dålig uppdatering!!!

Min bebis är tillbaka , eller jag var och hämta den igår ivalbo och jag beställde också ett rosa skal till den som kom idag , hihi gud vad jag har saknat den  men nu är den tillbaka jippie !
Skolan har varit bra , haft elevens val hela dagen som sakt. Så det vart inte så mycker annat jobb än det .
Efter skolan cyklade jag hem , gud  va kallt det var ! Sen åkte vi dierkt till valbo när jag kom hem , och kika lite och fick själv med mig hem 3 tröjer och ett par tigths nööjd är jag . Sen har jag ätit och gjort ris choklad sen har jag bara suttit här , men ´nu ska jag hoppa in i varma duschen puss!

om du lämnade mig nu , så tar jag livet av mig.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: