2011-01-06 | 19:34:19

BAD UPDATE !!!!!

Jag mår så jävla dåligt så attt jag inte ens orkar blogga, men jag ska ge ett försök
Dagen har spenderats med agnes & sanna som jag har varit med hela veckan lång.
Vi vaknade ungefär 11 gick upp och åt frukost då , sen kom vi på att vi skulle till badhuset så vi packa väskan.
Sanna åkte hem och kom till badhuset sen , Men jag och agnes tog iaf bussen till badhuset men vi stod och vänta på bussen i en halv timme för vi kom på att den gick varje timme idag eftersom det är '' röd dag '' eller vad det heter, vi var ´med henke,jacob,adam där . Vi åkte hem ungefär 5 och sen har vi bara varit hemma hos mig , dom drog nyss . Nu ska ´jag upp och hämta ett glas vatten.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: