2011-01-16 | 14:29:33

ALVA & SANNA & EMMA

fötlåt för att jag inte blogggade nånting igår , men jag var med emma & alva & sanna
med dom hela dagen , sjukt kul . Dagen börja med att vi gick på badhuset till typ 5 sen tog jag bussen hem och åt och frågade mammsi om dom fick sova hos hos, och det fick dom så dom kom till  mig ungefär vid 7 , och då satt vi oss vid datorn alla hahah , sen ringde calle & william om vi ville träffa dom så vi tog oss ändå till stensätra och jag alva frös ihjäl om våra fötter, sen drog vi till ica med dom och vi köpte frukost hahah , sen drog vi hem till mig och satt oss vid datorn och skypa med simon & filip från skåne och jag ääääälskar doms röst så sjukt gulliga hah a. Sen började vi knäpppa nå skit seriösa bilder också haha kan väl vara snäll och lägga upp dom . Sen somna vi vid 3 ungefär  och vakna nu vid halv1 så vi har nyss varit upp och ätit lunch så vi ska nog börja göra oss ordning snart , byeeee .






nu orkar jag inte lägga upp nåmer, men vi är inte seriösa.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: