2011-02-06 | 19:00:38

Jag måste bli bättre!

Jag måste bli bättre på att blogga, men jag bara tappar lusten att blogga nu för tidern jag har typ inget att blogga om känns det , bara om dagen och det. Men det börjar bli tråkigt jag vill liksom blogga om något annat också men liksom vad?

Aja min dag har varit så jävla chill och skön, Vaknade vid 10 låg kvar till 11 ungefär gick upp och åt frukost sen gick jag ner igen och satt mig vid datorn sen titta jag på film till nu typ? jag skulle kolla på chelsea vs liverpool men jag hade inte den kanalen på min tv och mamma,pappa satt och kolla på något program så det vart inget men det. Men nu ska jag hoppa in i duschen sen till sängen och  kolla på lite tv , för det finns en skol dag imorgon som man ska orka med. Men ni få ha det så bra!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: