2010-09-26 | 19:25:59

josefinehedqvist jag älskar dig .

jag har en bästavän som är precis allt för  mig och då menar jag verkligen det jag älskar henne nå sjukt
mycke , hon har hjälpt mig så många gånger jag har haft der svårast jag skulle bara vilja säga tack för allt
gumman , jag ska aldrig lämna dig jag ska stöta dig döden alltid finnas vid din sida när du vill det precis hela tidern
vi har tappat kontakten på sista tidern jag saknar dig nå sjukt mycke , våra minnern från somras och vintras ingen
kan slå dom ? jag kan vara mig själv när jag är med dig , jag kan säga precis allting till dig vad jag tycker och tänker du
respekterar mig som den jag är, och det är jag så glad över att du gör. Du är den som jag kommer alltid att älska
du är som en familjmedlem i min familj , du kan snacka mina fräldrar som om det var dina och min fräldrar älskar dig
och dom är glad att jag har hittat en så underbar vän som du är helt underbar jag hoppas att alla kunde vara som du .

1 Kommentarer
josefine ! (::

awee, gumman. jag älskar dig med!

jag hoppas du förstår vad jag menar när jag säger

att jag kan alltid prata med dina

föreldrar, dom är som om det är mina

egna föreldrar.

jag tycker så mycket om hela din familj,

alla ni är underbara!

jag kommer alltid älska dig min Pauline Hansen ! (L)

2010-09-28 | 18:58:42
URL: http://finasteamanda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: