2010-10-20 | 11:25:24

rubrik suger .

Sitter i soffan med datorn nu och kikar runt lite på datorn ,
mår faktist bättre, förkyldningen kanske inte är så bättre men ont i halsen
har jag inte längre, det kanske blir skolan imorgon att försöka iaf har ju träning också
och den vill jag gå på , så vi hoppas att jag känner mig ännu bättre senare på dagen .
Mamma och pappa åker nog ut och köper ny linda till klubban behöver verkligen nu asså.
får jag inge grepp när jag skjuter typ så, blir nog att köpa ny klubba ändå eller önska sig i julklapp
för jag behöver liksom inte ny precis, men nu ska jag  titta på tv och mysa ner mig. ♥

2 Kommentarer
josefine:

sv: håller helt med, du också! Och nja, jag vet inte, Liv & Lovisa är bra om du inte läst den? :)

2010-10-21 | 18:43:51
URL: http://iosefines.webblogg.se/
josefine:

sv: Ja det ska den nog göra.

2010-10-23 | 22:12:11
URL: http://iosefines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: