2010-11-11 | 21:13:50

tralalaalalal fredag imorgon!

Nyss kommit hem från träningen , lite seg träning faktist aja cyklade hem ????
lite halt eller vaddå , jo inte lite heller hur mycke som hellst, sen när jag kom hem gick jag och säljde lite salami
skit kul nej. Sen åt jag och nu har jag nyss pratat med bästavän i telefon blir så jävla glad när jag hör hennes röst, det är hon som gör mig glad och får mig på bra humör , tack att du gjorde det idag , mådde inte så bra idag som sakt men det skriver jag inte här vill inte att andra ska veta, men nu ska jag göra läxan och jag slänger in bilder på min outfit idag då .




tröja under - jc
hjärta tröjan - hm
tights - lindex 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: