2010-11-25 | 21:31:23

Risifrutti är hur gott som helst !

Gud vad jag hatar engelska läxor , eller jag hatar läxor huvertaget?
usch på dom . Har nyss tränat och tittat på bandy träning med moa
träningen gick as bra . Åh jag skulle nog aldrig kunna leva utan innebandy man blir så jävla glad när man tränar det. Låter nog sjukt men jag blir det , det får mig på ett nytt humör .  Aja och jag har ju varit i skolan också vi sluta 3 -.- och hade träning en och halv timme efter så gick direkt till jernvallen och var där med moa också eller jo vi gick till statiol och köpte en varsin risifrutti innan träningen iloveeee!
Dom här lektiornerna hade vi .

Set
Svenska
So
Matte
slöjd

Sega lektiorner va ? ;)

1 Kommentarer
josefine:

Riktigt äckligt! du kan äta en stor marabou det är samma sak om en jävla risi,äckligt äckligt äckligt

2010-11-26 | 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: