2010-11-09 | 22:44:28

Godnatt !

Ska sova tidigt idag, men varför ? jag har ju sovmorgon tills 9 imorgon, men jag är ändå sjukt trött.
Men dagen har spenderat med min bästavän moa, vi var hemma hos henne och gjorde massa
kula saker som vanligt , kan aldrig andas när jag är med henne känns det som vi bara skrattar och skrattar, men vi kolla på film och titta på massa bilder och satt vid datorn , sen kom pappa hämta mig runt 7 och då stjutsa han hem mig och han åkte tillbaka till jobbet det var ju värsta snö ovädret när jag skulle hem och jag tänkte cykla , men så vart det inte och det är jag glad för. Så nu är det bara och ta fram nya uggsen som jag köpte för ett tag sen och , och dra på  sig dom, nu ska jag lägga mig och läsa och sova.



en bild på oss idag, vi lekte lite med camen också på fb :)

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: