2010-05-11 | 20:49:55

lång dag .

hejsan alla som läser :)

väldigt lång dag i dag tkr jag men iaf har jag gått
iskolan som vanligt kul att komma tillbaka och att träffa
alla, men typ efter skolan var jag med emma stund sen spela vi
match vi förlorade iaf 3-1 inge bra ;/ mamma och pappa kom och titta så
jag åkte med dom hem , och då duschade jag sånt gjorde ordning mig sen
va jag med jossan vi åkte först typ till ica med hennes pappa en snabbis sen
åkte vi hem och hon gjorde sig ordning óch sen tog vi cykeln ner till jernvallen
och leta efter hampus men sen hitta vi han på vägen till grisen och där var massa folk så
vi var där och prata och sånt as kul och jävligt kalt i vattnet -.-' men aja nu ska jag titta på tv .


puss !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: