2010-06-28 | 21:03:25

dag med sötaste sofie :)



hejsanhoppasan :)


har spenderat dagen med min söta sofie ,
träffade henne vid ica vid 2 tidern och då åkte vi
leta efter jonas och fredrik men tillslut hitta vi dom
men dom skulle typ fika och då gick jag sofie på stan och tittade
och då träffade vi stoffe inne på intersport och då vart att vi stod och prata med han
typ i hundra år känns som att vi inte  har träffat han på länge så det var kul att träffa han ,
och då var han med oss en stund och då åkte vi till donken satt där en stund sen åkte
stoffe hem och då var vi med fredrik och jonas jag och sofie käkade glass också , sen efter det
åkte vi typ runt bara , sen skulle jag hem vid halv 8 och äta för jag hade inte ätit nått på hela dagen .
och nu sitter jag här :)


 
dagens outfit.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: