2010-07-23 | 23:11:26

borta bra , men hemma bäst !

hejsan ! :)

har ju haft en liten blogg paus för jag har ju varit i turkiet,
men nu sitter jag vid datorn och har nyss tittat på nån film som var rolig& konstig,
haha, vi har främande från göteborg faktist ganska kul , dom åker hem imorgon
men turkiet var det jätte roligt så jävla varmt var det , det var den bästa turkiet resan tror jag
träffa as många nya vänner , åh jag saknar alla dom oliver,fredrik,fredrik,zackerias,ajda,camila,thomas,mac,patrik,paula,ronie,lucas, gustaf,
jag saknar er så jävla mycket , jag hoppas jag träffar alla er igen !
men vissa ska jag redan träffa sommar ! :))
men jag ska försöka lägga in lite bilder om dagarna i turkiet men då måste jag ta andra
datorn för där ligger bildern ,
men nu ska jag sitta vid datorn sen lägg dags för mig !
1 Kommentarer
Camilla:

savner deg !

2010-07-25 | 22:39:09
URL: http://caamillahs.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: