2010-07-04 | 22:14:11

1 dag , tagga .

tjaaaaaaaa !

slapp dag kan jag lova att det har varit , dagen börjar att
jag vaknade  upp i jossans säng vid 11 sömntutar jag vet
och kollade vi på tv och sånt sen gjorde vi ordning oss sen åt frukost
sen typ satt vi vid datorn en stund , ´typ efter stund drog jag till farmor och farfar
bada sånt , mamma var där och faster åt där gjorde jag också sen bada jag med farfar och faster i poolen
vi körde vollyboll (y) as kul i love it.
och sen drog jag till jossan och körde badminton på hennes gräsmatta i fina vädret sen körde vi till som jag inte
kommer ihåg vad det heter,sen typ ringde mamma och vi drog till valbo och köpte det sista solkräm schampoo osv m.m sen fick jag ett linne som lös as bra , och verkligen jätte fint som man bara kan dra på sig om man ska ner till strranden , den fick jag två bh, bhor som det är utan band som man kan ha till mina klänningar och tunniker, en vit och svart har ingen bild på dom men på linnet har jag som ni kan få se, sen packa jag det sista och nu ska jag göra ordning mig för imorgonblir det en lång dag .
så vi hörs imorgon .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: