2010-12-25 | 11:48:16

Utan dig hade julen varit dålig.

Hade en helt underbar kväll/ dag igår, fick hur många julklappar som helst . Gick hem från farmor typ halv 1 inatt aja . Hoppas alla ni fick en bra julafton för det fick jag . Och jag tackar alla som jag fick julklappar av. Men det här fick jag iaf i julklapp.

Present kort på 150 på kicks
klocka
badsaker
2 halsband
örhängen
läppglans & ögonskugger & foundation
toolbag
täcke
trosor
bh
hår produkter
body lotion
deo
kläder
mjukis strumpor
4000

ja kan det bli bättre , fick allt jag önska mig ungerfär.
Men jacka som jag önska mig skulle  jag få när jag fyllde år för jag kunde inte välja vad jag vela ha i julklapp
aja jag är helt nöjd med mina saker iaf!
Men nu ska jag göra ordning mig sen dra in till media market med pappsen.
bye :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: