2010-12-22 | 23:07:01

Skulle aldrig klara en sekund utan dig.

Kom hem från valbo för en och halv timme sen , var där med moa inte agnes som sagt kunde inte hon följa med men då var ju redan moa i valbo så jag var med henne där och vi gick runt och titta på massa och köpte julklapp till henne , och både jag och moa vart as kär i ett par skor och ''VI'' måste ha dom , haha jag måste köpa alla andra julklappar imorgon och det ska vara klart imorgon får se om moa hänger med dit imorgon så kanske skorna följer med hem också vem vet haha . Har nyss varit uppe och ätit en macka har typ inte ätit nått på hela dagen , har fått i mig lite mat nu iaf och satt på mig lite mys kläder och nu ska jag bara njuta av jullovet och försöka sova ut imorgon som jag inte kommer kunna . Haha nu ska jag inte skriva nåmer.
Godnatt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: