2010-12-20 | 14:39:15

Frågor.

Är du kär? ja de är jag..
Är du en sportfåne? typ :)
Är du likgiltig? va är det?
Är du röksugen? nejnej
Är du rik? nej 
Är du fattig? haha nejnej . 
Är du trött? lite
shoppingsugen? verkligen! har inte shoppat på riktigt länge..
Är du töntig? aldrig, jag är cool!
Är du ressugen? ja det är jag , vill bort från det här vädret .
Är du skolsugen? haha nä?
Är du irriterad? nej
Är du festivalsugen? nja, eller kanske
Är du alkholsugen? nej?!
Är du saknad av nån? ja
Smeknamn? har inga tror jag,
Bästa åldern? typ 18 när man kan bestämma allt själv.
Bästa tidningen?klick eller någon
Hur sminkar du dig? typ foundation , mascar , rouge
Höstens accessoar? sjalar, väskor, smycken ?
När stal du senast något? jag har aldrig gjort det.
Hur många timmar sov du inatt? 8 ungefär tror jag
Vilken film såg du senast? kommer inte iihåg vad den heter , va iaf på bio :p
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se haha
Vad sa du senast till vem? haha kommer inte ihåg.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? max , jao :)
Vad gjorde du i förrgår? bio med syrran
Vad har du gjort idag? bara skola
Vad ska du göra idag? spela match ikväll .
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 650 ?
Vilket land besökte du senast? turkiet
Hur många snälla känner du? för många för att räkna
Vad såg du senast på tv? vem kan slå filip och fredrik .
Vad är det för märke på din dvd-spelare? jag vet inte -
Senaste köp? mat i lördags tror jag
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu
Vad har du för skor? tror du jag kommer ihåg alla jag har?
Vad har du på dig nu? underkläder, nike sport byxor , långärmad , sjal .
Vilken musik har du lyssnat på idag? baksmälla - september
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej .
Vad heter dina kusiner? Pauline, Wilma , Viktor, Cassandra, Robin , Felicia, Nathalie
Vad drack du senast? vatten
Gillar du att laga mat? nej, inte min grej precis.
När sjöng du senast? idag
Håller du det städat? ibland.
Vad gör dig lycklig? det finns mycket
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: