2010-12-29 | 00:09:39

CHILL DAG MED MOA & SÖTFINSEN MIN.

Har nyss slängt imig en macka , och ska snart gå borsta tänderna .
För nu börja jag bli riktigt trött men aja. Dagen har varit ganska cill med moa & sötfisen min som det står på rubriken . Men dagen börja med iaf att jag vakna vid tio och jag skulle gå upp halv nio för jag skulle till moa kl 20 över 10 vi skulle till gävle haha fick jag lite panik eller , typ slängde på mig nu kläder och pappa stjutsa mig till resecentrum för vi skulle till gävle på bio och shoppa lite , men tog iaf 11 bussen och moa kom ditt också så då vart allt bra igen , sen  var jag typ i gävle hela dagen med moa köpte lite kläder lägger in någon bild på det sen .
Köpte ett par skor också men det var i valbo som vi åkte till påvägen hem , klockan rullade på och moas buss biljett gick ut typ vid 20 över 5 så vi tog den bussen hem till sandviken , och sen tog jag bussen till älskling va där hela kvällen tills nu typ . Finns det nå mer att berätta tror inte det .
Godnatt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: