2010-12-01 | 18:16:36

<3älskling

Förlåt , att jag inte skrev nånting igår men jag hade så himla ont handleden och inge ork till att blogga, dagen har varit perfekt fast jag bara har varit med familj , köpt julsaker och ätit gott och massa kul ''gilla'' skolan gick också bra , men lite svårt att skriva men jag tyckte att jag gjorde det bästa, moa hjälpte med några saker också gullig hon är . Snart ska jag gå och hämta min lilla gula resväska som ska packas för imorgon sticker jag till stockholm och träffar massa roliga folk , kommer hem på söndag . Jag kommer inte ha med mig  min dator men jag kanske slänger in nått inlägg ändå på nån annan dator vi får se . ska förska lägga in nått kort på  outfiten idag också .
Ha det så bra.



Tröja- hm
linne- ginatricot
tights- bik bok
strumpor- stadium

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: